Pregledi dizel lokomotive Siemens Eurorunner
Delavnice SŽ – VIT smo z uvrstitvijo dizel lokomotive Siemens Eurorunner (ER20) v vozni park SŽ v letu 2014 dobile novo nalogo, in sicer, da se usposobimo za vzdrževanje tega vozila, s čimer je podjetje poskrbelo za celotno podporo Tovornemu prometu na področju dizel vleke. V letu 2016 je podjetje za najem železniških vozil lokomotivo, ki je bila pri nas v najemu, prodal, potreba po vzdrževanju lokomotiv te vrste pa je ostala, saj jih imajo v najemu ali v lasti številni prevozniki na slovenskem in hrvaškem železniškem omrežju.
Lokomotivo je proizvedel Siemens, katerega vzdrževanje vozila Taurus že obvladujemo, tako da je bil začetek pri vzdrževanju zaradi podobnosti lokomotiv nekoliko lažji. Posebnost lokomotiv Eurorunner je v samem planu vzdrževanja, namreč te lokomotive se vzdržuje glede na število opravljenih delovnih ur, medtem ko električna vlečna vozila vzdržujemo glede na opravljene kilometre.
Zaposleni iz centrov Ljubljana in Maribor so se v letu 2014 pod nadzorom inštruktorja našega partnerja usposobili za pregled, katerega je potrebno opraviti po 500 delovnih urah (oziroma W2, kot se označuje tak pregled) in so ga konec avgusta 2014 opravili sami. Šolanje za vzdrževanje te vrste lokomotiv vse tja do stopnje W4 (2.000 delovnih ur) smo opravili pri naši partnerski delavnici in za to tudi pridobili ustrezen certifikat.
Kontrolne preglede na lokomotivah Eurorunner opravljamo predvsem za lastnike Adria Transport in LTE, pred leti pa smo jih opravljali tudi za druge lastnike. Po potrebi in dogovoru z lastnikom opravimo tudi manjša izredna popravila, ki sicer niso del kontrolnih pregledov.
Partner
Adria Transport
Država
Slovenija
Tip
Dizelska lokomotiva
Leto
2021