Center za vzdrževanje kolesnih dvojic na Ptuju smo nadgradili z novo storitvijo, ki smo jo razvili v preteklem letu. Prepoznali smo namreč tržni potencial v tehnologiji toplega navlečenja kolesnih dvojic, ki jih najdemo na sodobnejših lokomotivah in potniških vlakih. Postopek je zahteval oblikovanje posebne skupine vzdrževalcev, ureditev ustreznega prostora in nov tehnološki postopek sestave kolesne dvojice s segrevanjem.
 
Glavni razlog, da smo se odločili za razvoj te storitve je naša želja po celovitem vzdrževanju lokomotiv EuroSprinter ES64U4. Pomemben del vzdrževanja teh lokomotiv je vzdrževanje pogonskih sklopov in v preteklosti je to storitev  za nas oziroma lastnika vozil izvajal zunanji izvajalec. Ker smo bili prepričani, da tudi to delo lahko opravimo v SŽ – VIT, smo se odločili, da preučimo možnost lastne izvedbe. V delavnicah, kjer že vrsto let primarno skrbimo za vozila Slovenskih železnic, se stalno trudimo in prepoznavamo priložnosti, kjer se lahko še približamo lastniku z dopolnjenimi in popolnejšimi storitvami. S temi lastniku močno zmanjšujemo stroške vzdrževanja in čas popravila, na drugi strani pa skrbimo, da stalno napredujemo in gremo v korak s časom. Ne nazadnje so nove storitve tudi poslovna priložnost na tujih trgih, saj se povpraševanje iz leta v leto povečuje. Naš cilj je, da bi z novo opremo in z optimiziranjem postopka menjave storitev ponudili tudi na tujem trgu.
 
Zamenjava monoblokov se ne sliši nič kaj posebnega, saj je to na Ptuju že rutinsko delo, vendar na kolesnih dvojicah drugih vozil. Kolesne dvojice lokomotiv ES64U4 pa so veliko bolj sofisticirana različica prav zaradi pogona, ki ga je po obnovi potrebno testirati. Ko je pogonski sklop sestavljen, ga je potrebno še preizkusiti na testni mizi. To napravo in še nekaj posebnega orodja smo kupili prav z namenom opravljanja te storitve.
 
V bodoče bomo nadaljevali z izobraževanjem in opremljanjem delavnice do takšnega obsega, da bomo na Ptuju obnovili osni pogon lokomotive ES64U4 kot celoto z vsemi komponentami. Ob vsakokratnem merjenju sklopa se namreč lahko pokaže obraba ali napaka, ki jo bomo morali odpraviti.
 
Trenutno monobloke menjamo samo na lokomotivah EuroSprinter v lasti Tovornega prometa, saj smo že s tem delom polno zasedeni. Ko se bodo kapacitete nekoliko sprostile, pa bomo zamenjave zagotovo začeli delati tudi za druge kupce, saj smo že dobili povpraševanje po tej storitvi iz tujine.

Želite informacije o naši ponudbi? Stopite v stik z nami.

  Strinjam se, da lahko podjetje SŽ – VIT, d.o.o., kot upravljalec spletne strani zgoraj vpisane podatke obdeluje z namenom, ki sem ga navedel/-s na obrazcu ter me v zvezi s tem kontaktira preko e-pošte ali telefona. Potrjujem, da sem seznanjen/-a z varovanjem zasebnosti.
Na tej spletni strani uporabljamo piškotke izključno za pravilno delovanje spletne strani ter za analizo obiska. Preberi več V redu